Leverans och betalning

När får jag min nya trappa?

Vår målsättning är att du ska få din trappa levererad inom 4 veckor från bekräftad beställning. Dock varierar leveranstid beroende på hur din trappa är konstruerad samt var du bor. Även viss variation inom produktionskapacitet kan förekomma så vi kan tyvärr aldrig lova ett specifikt datum.

Det vi dock lovar är att arbeta hårt för att nå vår ambition om 4 veckor och kontinuerligt uppdatera dig på din beställning. Du får ett meddelande när trappan lämnar vår fabrik och då är det ca en vecka tills du har den hemma hos dig. När det sedan är dags för utkörning kontaktar vår transportör dig för att boka en tid så att du eller din hantverkare är hemma och kan ta emot leveransen. Vid leveransen är det viktigt att det finns yta att ställa godset på samt att en person kan ta emot och hjälpa chauffören att lasta av godset.

Hur det går till när du beställer din nya trappa
Vänstersvängd inomhustrappa

Hur betalar jag?

Vi samarbetar med Klarna för att ge dig enkla och säkra betalningsvillkor oavsett om du betalar med kort, direktbetalning, faktura eller delbetalning. Fakturan skickas samtidigt som trappan och du har alltid en möjlighet att ta emot och inspektera din nya trappa innan du betalar den.

Om du hellre vill att din byggfirma ska stå som beställare kan vi även skicka faktura direkt till dem.

Ingen ångerrätt

Vi vill också påminna om att när du väl lagt en beställning finns ingen ångerrätt som annars gäller vid köp av standardprodukter via e-handel. Alla våra trappor tillverkas på order och efter dina unika specifikationer och går inte att sälja till andra kunder, därav är det ingen ångerrätt. Däremot gäller naturligtvis reklamationsrätt vid eventuella fel på produkten eller vid transportskador så du ska alltid känna dig trygg när du beställer din nya trappa från oss.


← Hur mäter man

Betala din trappa med Klarna